msp-lila-smile

Alla inlägg under april 2012

Av Lila :) - 26 april 2012 13:34

Hellow friends!

Nu har jag gjort ett forum på Msp som det stog.. typ.. Blablablaa bla.. Näe men att om man skriver en kommentar så hamnar man på min blogg med sitt namn och en bild på sin Msp: are..

Jae... Så det blir ungefär som en bildbomb 8D

Så nu lovar jag er Kära läsare att: Idag (eller imorrn...) kommer en bildbomb!! ;D


Föresten så har jag ju inte vart så aktiv på ett tag... Jag har inte haft nåt att säga... Jag har vart sjuk... I sex dar... Men jag tror jag ska till skolan imorrn... Det här blir nog mitt längsta inlägg nånsin... ;DD

P.s

Grattis min Bananis

Av Lila :) - 14 april 2012 09:54

Jag fick klagomål på den förra bilden -.-

Så nu kommer en ny... TYDLIG!!

   Så... Nöjda nu?

Av Lila :) - 14 april 2012 09:40

I'M NOT A LIER!!

KOLLA SJÄLVA!!

  Ok.. Bilden blev väldigt suddig.. Men det står ända Kissy!! Nu till det hemskaste hemstigheten i världshistorian: JAG KAN INTE HA FLERA VÄNNER!!   

    

Av Lila :) - 4 april 2012 09:56

 
Av Lila :) - 4 april 2012 09:40

Heii hörni..

Ni vet sånna där likbilar som man kör runt lik i? Aja... jag sitter vid ett fönster i vårt kök och jag har sett... 6 stycken likbilar köra förbi... Och det är BARA IDAG!!    

Av Lila :) - 4 april 2012 09:10

     Jag börjar med en bild på majj... Den blidde liite suddig...   Aja... Lite om majj:


1. Jag har en hamster som heter Teddy... (Fullständigt namn: Ben Russin Frank Teddy) ^-^

2. Jag går i skolan... hehe... (BOOORING)

3. Jag går på friidrott

4. Favvo musik: Jedward, Skrillex, Green Day, Barley Scrap (Min brorsas band), Micheal Jackson, Ke§ha, Pitbull, Dr Bombay...

Nu orkar jag inte skriva mera... Fast det är mycket mera

Av Lila :) - 3 april 2012 18:10

Me: Hej

 : hej

Me: Vgd?

Me: Hallå?

 : vad är det

 : !!!!

Me: Vgd?

  : tack

 Me: ... Öhm... Varsågod?

Me: Vet du vad vgd betyder?

 : jaaa!!!'

Me: Vadå?

 :varsågod

Me: Nee...

 : Vad betyder det då!!!!!!

 Me: Det betyder vad gör du


            OFFLLINE


(Jag gjorde   iställlet för att skriva namnet...) 

Presentation


Mitt Mspliv


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kroger Skim Milk

Ovido - Quiz & Flashcards